Klacht Surreal Unicorn: Geen product ontvangen, wel betaald.

Klachtnummer
# 374448
Gebruiker
Lesly Peeters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 mei heb ik een product besteld en betaald bij Surreal Unicorn. Ik dacht dat het een amerikaans bedrijf was, aangezien ik in dollars moest afrekenen. Volgens Surreal Unicorn is mijn bestelling afgeleverd op 5 juni en er is voor getekend op een tijdstip dat ik niet thuis was. Ze geven me een tracking code, die niet of niet meer geldig is. Volgens mij is dat van fedex. Ze weigeren me te vertellen wie er getekend heeft, nadat ik daar in diverse mails om vraag. Als zij dat weten, dan moeten ze toch ook bewijs kunnen overleggen? Ik moet maar zelf bij de buren en bij het lokale postkantoor gaan onderzoeken.

De oplossing

Laten zien wie er voor ontvangst getekend heeft en een nieuw product bezorgen, indien bestelling niet gevonden kan worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Surreal Unicorn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Surreal Unicorn?