Klacht SurveyMonkey: Misleiding bij aanbod van online service

Klachtnummer
# 462859
Gebruiker
B.G.H. Lieb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 9 juni heb ik een upgrade van de online service van dit bedrijf online gekocht. Ik was er van overtuigd dat ik dit per maand betaal. Eind juni bleek dat er €432 voor een jaarabonnement van mijn rekening is geboekt. Ik heb gelijk contact opgenomen met het bedrijf maar men beweert dat alles volgens de regels is gegaan.

De oplossing

Ik wil graag voor 11 maanden geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SurveyMonkey hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SurveyMonkey?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen