Klacht SurveyMonkey: Misleiding van de koper

Klachtnummer
# 462844
Gebruiker
B.G.H. Lieb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 9 juni heb ik een upgrade gekocht bij Surveymonkey om enquêtes bij mijn leerlingen af te kunnen nemen met een onbeperkt aantal vragen. Ik was er op het moment van aankoop van overtuigd dat ik dit dit abonnement op elk moment stop kan zetten en per maand betaal. 3 weken later zie ik dat het bedrijf €432 van mijn rekening heeft geboekt. Ik heb gelijk contact op genomen en hierover geklaagd maar het bedrijf weigert om geld terug te betalen en beweert dat zij alles volgens de regels hebben afgehandeld.

De oplossing

Kosten voor 11 maanden terug betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SurveyMonkey hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SurveyMonkey?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen