Klacht Sushimeester: Sushimeester is oplichting!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 460356
Gebruiker
Mimi02
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Op 22 januari heb ik 87 euro betaald aan Sushimeester voor Sushiworkshop voor 3 personen via Curo. De workshop werd geannuleerd, en nu is Sushimeester met de noorderzon vertrokken. Ik probeer al weken zowel telefonisch als per mail contact te leggen om mijn geld terug te krijgen. Het telefoonnummer is afgesloten en op de mail wordt niet gereageerd. Het bedrijf lijkt niet meer te bestaan. Op social media regent het soorrgelijke klachten. Dit lijkt dus oplichting te zijn.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sushimeester hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mimi02
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sushimeester?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen