Opgelost door Sushipoint: Advocado taai rijst hard garnaal taai

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 596312
Gebruiker
Jolanda
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op Vrijdag 13-05-2022 heb ik bij u de crispy box besteld in Den Haag laan van meerdervoort
Wij bestellen als bedrijf hier wel vaker
De crispy box double. was eigenlijk niet te eten de garnaal was taai de advocado niet rijp heb helaas de box zo de asbak in gekiept 39,00 incl bezorging zonde zeer slechte ervaring dit keer

Gewenste oplossing

Zou netjes zijn dat ik een passende vergoeding kreeg
Geboden oplossing
Echt netjes ,snel opgelost werd direct gebeld door keurige medewerker krijg tegoed bon Blij mee dankjewel
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Sushipoint
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Cats,

    Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en zijn tot een passende oplossing gekomen.

    Met vriendelijke groet,

    team SushiPoint

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sushipoint?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen