Opgelost door Sushipoint: Jammer voor je als je allergieën hebt.
Details
Klacht
We bestellen al jaren bij Sushipoint eerst Alkmaar daarna een tijd in Haarlem en de laatste keer Beverwijk. Het was altijd goed, soms een foutje maar altijd goed opgelost. Vandaag belt mijn partner met Sushipoint Alkmaar voor een bestelling met weer de vraag of de schaal & schelpdieren vervangen kunnen worden. Ik heb een allergie voor schaal & schelpdieren.( Ik stik er letterlijk van) geen Epi -pen kan dit ongedaan maken. Is het antwoord dat dat niet mogelijk is. Dat ze maar 1 item kunnen vervangen. Maar ze kunnen wel de schaal & schelpdieren apart in een bakje doen.Dit is echt te belachelijk voor woorden . Ik begrijp dat de kosten hoger zijn voor zalm en tonijn maar dan kan je toch ook een meer prijs vragen.
Ik hoop hier een terugkomen over te krijgen!
Gewenste oplossing
Een terugkoppeling over hoe we dit in de toekomst kunnen verhelpen. Zodat we gewoon nog steeds bij deze keten bestellen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.