Opgelost door Sushipoint: Jammer voor je als je allergieën hebt.

Teleurgesteld 007

We bestellen al jaren bij Sushipoint eerst Alkmaar daarna een tijd in Haarlem en de laatste keer Beverwijk. Het was altijd goed, soms een foutje maar altijd goed opgelost. Vandaag belt mijn partner met Sushipoint Alkmaar voor een bestelling met weer de vraag of de schaal & schelpdieren vervangen kunnen worden. Ik heb een allergie voor schaal & schelpdieren.( Ik stik er letterlijk van) geen Epi -pen kan dit ongedaan maken. Is het antwoord dat dat niet mogelijk is. Dat ze maar 1 item kunnen vervangen. Maar ze kunnen wel de schaal & schelpdieren apart in een bakje doen.
Dit is echt te belachelijk voor woorden . Ik begrijp dat de kosten hoger zijn voor zalm en tonijn maar dan kan je toch ook een meer prijs vragen.
Ik hoop hier een terugkomen over te krijgen!

Een terugkoppeling over hoe we dit in de toekomst kunnen verhelpen. Zodat we gewoon nog steeds bij deze keten bestellen.
Gisteren gebeld door SushiPoint Alkmaar. Met de aangeboden excuses voor de miscommunicatie is voor mij de klacht prima verholpen. We zijn tot een prima compromis gekomen, en kunnen gewoon weer bij Sushipoint Alkmaar bestellen.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Maandag 9 mei 2022.

Helaas tot op heden nog geen terugkoppeling gehad.
    Teleurgesteld 007
    14 mei 2022 Helaas nog steeds geen terugkoppeling .
    Sushipoint
    Beste TI.I. Branderhorst,

Wij hebben inmiddels contact gehad en zijn tot een passende oplossing gekomen.

Team SushiPoint

Ook een klacht indienen over Sushipoint?