Klacht SV-direct: Afspraken niet nakomen. Eerst toezeggen dat de schade is verzekerd en nu erop terugkomen.

Klachtnummer
# 396795
Gebruiker
Nisha
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 28 augustus jl. de toezegging schriftelijk ontvangen van SV-direct dat de ze tot de conclusie zijn gekomen dat de schade verzekerd is en dat ze de schade zullen vergoeden. Ik kon de schade herstellen.
Vandaag een brief ontvangen dat de schade toch maar niet verhaalbaar is. Belachelijk!

Gewenste oplossing

Schade moet vergoed worden. Dit kan je niet met een verzekerde doen. Belachelijk als verzekeringsmaatschappij de toezegging doen dat de schade is verzekerd. Maanden moeilijk bereikbaar, elke keer weer iemand anders die het dossier behandeld. Nu even tot de conclusie komen dat de schade niet verzekerd is. Dat kan gewoonweg niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SV-direct hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SV-direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen