Klacht SVH dakbeheer: Dwaling bij afsluiten offerte

E.J.

Een offerte aangevraagd voor een luchtkanaal inspectie voor onze open haard. De uiteindelijke kosten van de offerte waren mede gebaseerd op het werk van 2 arbeidskrachten de gehele dag. Uiteindelijk is er maar 1 persoon geweest die de klus schijnbaar binnen 3 uur geklaard had. De kosten bleven echter gelijk en veel te hoog. Na meerdere malen contact te hebben gehad en veel loze beloftes heb ik een klacht gestuurd naar dit bedrijf. Er is mij meerdere malen beloofd om de kosten te specificeren en om een certificaat te sturen van een veilig rookkanaal. Hier is en wordt geen gehoor aangegeven. Een second opinion uit laten voeren door een ander bedrijf en deze geven aan dat de kosten veel te hoog zijn geweest voor deze klus. Al met al zeer onredelijk en onjuist behandeld door dit bedrijf.

Een tegemoetkoming van de te hoge kosten, En een certificaat van een goed werkend luchtkanaal die nodig is voor de verzekeringsmaatschappij.

Ook een klacht indienen over SVH dakbeheer?