Klacht SVH dakbeheer: Oplichters!

Klachtnummer
# 181565
Gebruiker
Yvonne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het bedrijf heeft een offerte uitgebracht voor nokvorstreparatie. Deze reparatie is zeer slecht uitgevoerd, de nokvorsten en eindvorst liggen scheef / zijn niet goed bevestigd, en er is een meerwerk in rekening gebracht voor kantpannen die onterecht was / niet uitgevoerd is. Bovendien werd ik lastiggevallen door een medewerker die mijn telefoonnummer misbruikt heeft. Ik heb 2 x een mail gestuurd en telefonisch contact gezocht. In eerste instantie werd mij beloofd dat er contact met mij opgenomen zou worden, dit is echter niet gebeurd en telefonisch is het bedrijf niet meer bereikbaar. (Nemen telefoon niet meer op / zwarte lijst?) Schadepost 818,54 euro

De oplossing

Ik wil dat het werk alsnog fatsoenlijk uitgevoerd wordt en anders mijn geld terug zodat ik een ander bedrijf het werk kan laten doen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over SVH dakbeheer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen