Klacht SVH dakbeheer: Zeer onbetrouwbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 278007
Gebruiker
MariekeSm
Datum
33 reacties

Details

Klacht

Nog steeds niet mee te communiceren. Zouden volgens hun site 24/7 spoedservice bieden, echter op zondag niet bereikbaar. Op werkdagen van 7 tot 19.00 uur, echter als je belt om 18.17 uur zijn de bedrijven niet meer te bereiken. Hoe kan dit bedrijf nog bestaan? Een afspraak maken om lekkage is niet mogelijk. Dan komt er enkel het antwoord dat ze terugbellen (wat dus niet gebeurd)
En heb hierop aanspreken, dan krijg je zeer bijdehante antwoorden als: ik heb geen zin om uit te zoeken waarom er niet wordt teruggebeld. Erg teleurstellend bedrijf

Gewenste oplossing

Binnen 3 dagen iemand die de lekkage komt oplossen of al het betaalde geld terug
Geboden oplossing
Nog altijd geen enkele reactie, schandalig
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

33 reacties

  1. Auteur
    SVH dakbeheer
    Datum
    Beste Marieke,

    Mijn naam is Saskia, en ik ben verantwoordelijk voor relatiebeheer waaronder ook het behandelen van een klacht.
    Ik heb het dossier gelezen en hieruit maak ik op dat er een reparatie verricht is door onze medewerkers, maar dat u (nog) lekkage heeft onder de zonnepanelen, waar wij als svh geen reparatie verricht hebben.
    U ontvangt van ons 15 jaar garantie op de door ons uitgevoerde werkzaamheden, welke goed uitgevoerd zijn, maar niet op een lekkage op een plaats die wij niet gerepareerd hebben.
    Wij willen u uiteraard helpen de lekkage op te sporen en eventueel te verhelpen, echter is deze klacht dus niet echt reeel daar het verhaal anders is dan hier beschreven.

    Ik verneem graag per e-mail een reactie van u of wij u wenst dat wij u verder helpen met het opsporen van de lekkage.

    Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Saskia de Boer
    Relatiebeheer svh dakbeheer
  2. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Beste mevrouw de Boer,
    helaas begrijpt u dus niet wat er aan de hand is. Onze opdracht naar uw bedrijf was: het verhelpen van onze lekkage. Deze is nog niet verholpen dus heeft u de opdracht niet correct uitgevoerd. U heeft een bedrag van ons ontvangen waar u zeker 90% winst op maakt want 1,5 uur werkt voor 2 werklui en 1 panlat van 6mm kost geen €2000,- (het bedrag dat wij betaald hebben). U kunt kiezen:
    - of u voert uw opdracht correct uit;
    - of u stort € 1500 euro van het door ons betaalde bedrag terug.
    Wij oren binnen 3 werkdagen wat u heeft besloten.
    met vriendelijke groet,
    Marieke Smittenberg
  3. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    U heeft nog tot vrijdag 10 november 2017 om het te veel betaalde bedrag terug te storten, reageert nu (zoals gewoonlijk) niet dan zullen we het bedrag zelf terughalen.
  4. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Als er voor morgen geen reactie is, halen we het geld zelf terug
  5. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Wachten nog steeds op een gepaste reactie. Zeer klant onvriendelijk dit....
  6. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Bijna 3 weken de tijd gehad en nog steeds geen reactie. Uw kans is verkeken, u kunt voor ons niks meer goed doen....
  7. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Grote twijfels of mevrouw de Boer wel bestaat want dit is niet al te beste "relatiebeheer". "Toevallig" is elke keer als we bellen elke medewerker van welke vestiging dan ook ingesprek en wordt de verbinding verbroken. We gaan maar eens overwegen om aangifte te doen voor oplichting.
  8. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Grote twijfels of mevrouw de Boer wel bestaat want dit is niet al te beste "relatiebeheer". "Toevallig" is elke keer als we bellen elke medewerker van welke vestiging dan ook ingesprek en wordt de verbinding verbroken. We gaan maar eens overwegen om aangifte te doen voor oplichting.
  9. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Schandalig dat dit "bedrijf" nog mag bestaan.... Oplichters verder geen ander woord voor
  10. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Schandalig dat dit "bedrijf" nog mag bestaan.... Oplichters verder geen ander woord voor
  11. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Deze klacht blijft net zo lang lopen tot het geld terug is... Laat iedereen maar weten wat dit voor oplichters zijn...
  12. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Wacht nog steeds op een passend antwoord hoor
  13. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Uiteraard nog steeds niks gehoord....de aanhouder wint hoor
  14. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    We wachten nog steeds...
  15. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    We wachten nog steeds...
  16. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Nog steeds in afwachting....
  17. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Nog steeds aan het wachten...
  18. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Nog steeds aan het wachten....
  19. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Jammer dat er zowel door de Consumentenbond als door het bedrijf gewoon niks wordt gedaan.....ik blijf maar weer afwachten...
  20. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    En maar wachten....
  21. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    U wilt nog steeds niet reageren?? Dan wacht ik gerust nog langer tot het wel gebeurt
  22. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Nog steeds in afwachting....
  23. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Wachtende.....
  24. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Hoop toch echt dat NIEMAND ooit nog "zaken" doet met dit bedrijf...
  25. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Nog steeds geen antwoord??
  26. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    ...
  27. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Nog steeds aan het wachten....de emails worden vast net zo geblokkeerd als telefoonnummers...
  28. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Afwachten
  29. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Nog altijd geen reactie
  30. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Nog altijd geen reactie
  31. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Aan het wachten
  32. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    We wachten nog maar weer langer
  33. Auteur
    MariekeSm
    Datum
    Wachtende....

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SVH dakbeheer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen