Klacht SVH dakbeheer: Zeer onbetrouwbaar
- Status
-
Niet opgelost
- Klachtnummer
- # 278007
- Gebruiker
- MariekeSm
- Datum
- 33 reacties
Details
Klacht
Nog steeds niet mee te communiceren. Zouden volgens hun site 24/7 spoedservice bieden, echter op zondag niet bereikbaar. Op werkdagen van 7 tot 19.00 uur, echter als je belt om 18.17 uur zijn de bedrijven niet meer te bereiken. Hoe kan dit bedrijf nog bestaan? Een afspraak maken om lekkage is niet mogelijk. Dan komt er enkel het antwoord dat ze terugbellen (wat dus niet gebeurd)En heb hierop aanspreken, dan krijg je zeer bijdehante antwoorden als: ik heb geen zin om uit te zoeken waarom er niet wordt teruggebeld. Erg teleurstellend bedrijf
Gewenste oplossing
Binnen 3 dagen iemand die de lekkage komt oplossen of al het betaalde geld terug- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
-
33 reacties
-
- Auteur
- SVH dakbeheer
- Datum
Beste Marieke,
Mijn naam is Saskia, en ik ben verantwoordelijk voor relatiebeheer waaronder ook het behandelen van een klacht.
Ik heb het dossier gelezen en hieruit maak ik op dat er een reparatie verricht is door onze medewerkers, maar dat u (nog) lekkage heeft onder de zonnepanelen, waar wij als svh geen reparatie verricht hebben.
U ontvangt van ons 15 jaar garantie op de door ons uitgevoerde werkzaamheden, welke goed uitgevoerd zijn, maar niet op een lekkage op een plaats die wij niet gerepareerd hebben.
Wij willen u uiteraard helpen de lekkage op te sporen en eventueel te verhelpen, echter is deze klacht dus niet echt reeel daar het verhaal anders is dan hier beschreven.
Ik verneem graag per e-mail een reactie van u of wij u wenst dat wij u verder helpen met het opsporen van de lekkage.
Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Saskia de Boer
Relatiebeheer svh dakbeheer -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Beste mevrouw de Boer,
helaas begrijpt u dus niet wat er aan de hand is. Onze opdracht naar uw bedrijf was: het verhelpen van onze lekkage. Deze is nog niet verholpen dus heeft u de opdracht niet correct uitgevoerd. U heeft een bedrag van ons ontvangen waar u zeker 90% winst op maakt want 1,5 uur werkt voor 2 werklui en 1 panlat van 6mm kost geen €2000,- (het bedrag dat wij betaald hebben). U kunt kiezen:
- of u voert uw opdracht correct uit;
- of u stort € 1500 euro van het door ons betaalde bedrag terug.
Wij oren binnen 3 werkdagen wat u heeft besloten.
met vriendelijke groet,
Marieke Smittenberg -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
U heeft nog tot vrijdag 10 november 2017 om het te veel betaalde bedrag terug te storten, reageert nu (zoals gewoonlijk) niet dan zullen we het bedrag zelf terughalen. -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Als er voor morgen geen reactie is, halen we het geld zelf terug -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Wachten nog steeds op een gepaste reactie. Zeer klant onvriendelijk dit.... -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Bijna 3 weken de tijd gehad en nog steeds geen reactie. Uw kans is verkeken, u kunt voor ons niks meer goed doen.... -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Grote twijfels of mevrouw de Boer wel bestaat want dit is niet al te beste "relatiebeheer". "Toevallig" is elke keer als we bellen elke medewerker van welke vestiging dan ook ingesprek en wordt de verbinding verbroken. We gaan maar eens overwegen om aangifte te doen voor oplichting. -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Grote twijfels of mevrouw de Boer wel bestaat want dit is niet al te beste "relatiebeheer". "Toevallig" is elke keer als we bellen elke medewerker van welke vestiging dan ook ingesprek en wordt de verbinding verbroken. We gaan maar eens overwegen om aangifte te doen voor oplichting. -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Schandalig dat dit "bedrijf" nog mag bestaan.... Oplichters verder geen ander woord voor -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Schandalig dat dit "bedrijf" nog mag bestaan.... Oplichters verder geen ander woord voor -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Deze klacht blijft net zo lang lopen tot het geld terug is... Laat iedereen maar weten wat dit voor oplichters zijn... -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Wacht nog steeds op een passend antwoord hoor -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Uiteraard nog steeds niks gehoord....de aanhouder wint hoor -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
We wachten nog steeds... -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
We wachten nog steeds... -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Nog steeds in afwachting.... -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Nog steeds aan het wachten... -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Nog steeds aan het wachten.... -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Jammer dat er zowel door de Consumentenbond als door het bedrijf gewoon niks wordt gedaan.....ik blijf maar weer afwachten... -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
En maar wachten.... -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
U wilt nog steeds niet reageren?? Dan wacht ik gerust nog langer tot het wel gebeurt -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Nog steeds in afwachting.... -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Wachtende..... -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Hoop toch echt dat NIEMAND ooit nog "zaken" doet met dit bedrijf... -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Nog steeds geen antwoord?? -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
... -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Nog steeds aan het wachten....de emails worden vast net zo geblokkeerd als telefoonnummers... -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Afwachten -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Nog altijd geen reactie -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Nog altijd geen reactie -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Aan het wachten -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
We wachten nog maar weer langer -
- Auteur
- MariekeSm
- Datum
Wachtende....
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over SVH dakbeheer?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.