Klacht SVWN: Geluidsoverlast en slechte afspraken.

ottov

Geachte meneer/mevrouw,

Mijn klacht is dat ik in een kamer woon die slecht geïsoleerd is, hiervan is aan het begin van de winter en zelfs vorige winter al notitie van gemaakt bij de huisbaas, ik heb tot op heden er niks meer over gehoord.

Mijn tweede klacht is dat er nu met regelmaat geklust wordt in dit huis, voornamelijk in de vroege ochtenden of laat na kantooruren op 14-02-2019 spande dit voor mij de kroon. Ik werd wakker omdat in de ruimte naast mij geklust werd met een cirkelzaag en verder werd er luid getimmerd en geslagen op de muur.

Toen ik verhaal wilde halen stond de huisbaas toevallig op de gang. Ik vroeg hem of dit morgen ook op de planning stond en dat ik het erg storend vond dat dit ruim om half 8 begint, de cirkelzaag werd immers binnenin het gebouw gebruikt en dan wel niet meer dan 4-5 meter van mijn slaapruimte.

Hierop kreeg ik het antwoord dat de zaag eenmalig was, ik liet de huisbaas weten dat dit een van mijn 2 vrije dagen was en dat ik een werkweek heb van tussen de 35-40 uur. "Oh, 40 uur maar?" Vervolgens lachtte hij mij uit en ben ik stomverbaasd maar terug naar mijn kamer gegaan.

Ik wil dat mijn kamer geïsoleerd wordt en dat er nooit meer voor 8 uur geklust wordt en ook niet meer na 6 uur.

SVWN is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over SVWN?