Opgelost door Swaddle-blankets.com: Lijkt niet bestaand bedrijf. Wil anderen waarschuwen.

K. Du Pre

E-mail ontvangen, tweede e-mail met kadocode voor bestelling ontvangen, bestelling geplaatst, niets ontvangen, geen reactie ontvangen, geld kwijt. Onzorgvuldig geweest door adres en telefoon nummer op site niet eerst te checken en bellen. Na betaling (via Mollie) geen enkele reactie ontvangen ook niet van Mollie via hun klacht melding en mogelijkheid tot contact met bedrijf.

Contact met ons opnemen. Bestelling netjes afhandelen door verzending van de geplaatste bestelling of terugstorten bedrag.

Wij vinden dat Swaddle-blankets.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Opgelost via Klachtenkompas.
    Via bemiddeling van Klachtenkompas heeft het bedrijf contact met ons opgenomen. De bestelling is 7 september netjes afgehandeld. Een mooie afronding van een vervelende ervaring. Hartelijk dank aan Klachtenkompas en het bedrijf. Met een glimlach durf ik nu te stellen “dit overkomt mij geen tweede keer”.

K. Du Pre
bestelling is netjes afgehandeld en ontvangen

Ook een klacht indienen over Swaddle-blankets.com?