Klacht Swapfiets: Geen gehoor bij dubbele betaling door fout Swapfiets

Klachtnummer
# 459480
Gebruiker
dannaa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23-05-2019 heb ik mijn originele Swapfiets geruild voor een nieuwer model. Mijn oude abonnement loopt echter nog steeds door en ik betaal dus al ruim een jaar dubbel. Ik kan het abonnement ook niet opzeggen (immers al gedaan in 2019) en kan dus niet voorkomen dat er maandelijks geld van mijn rekeningnummer wordt afgeschreven.

Op de vele emails die ik stuur krijg ik zelden reactie, soms komt er een standaardantwoord.

Bij Swapfiets betaal je voor service. Dat geld kun je dus beter in je zak houden.

De oplossing

Ik wil dat Swapfiets de abonnementskosten terugbetaald vanaf het moment dat ik de fiets heb ingeleverd. Contact met mij opnemen zou ook sieren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Swapfiets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Swapfiets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen