Klacht Swarovski: Bedrag van mijn bestelling is afgeschreven, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na 8 dagen.

Klachtnummer
# 441650
Gebruiker
OnurTuter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28 april jl. Heb ik een armband besteld bij de Swarovski voor moederdag (10 mei). Ik heb als optie ‘gast’ besteld en betaald. Het bedrag is ook afgeschreven van mijn bankrekening €119,-

Echter heb ik geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, waarop ik de klantenservice heb gemaild. Een medewerker heeft mij de volgende dag terug gemaild met dat er geen bestelling is op mijn e-mail adres. Hierop heb ik haar terug gemaild en gevraagd of ze kon kijken of er wel een bestelling is voor mijn huis adres. Want het bedrag is afgeschreven en ik ging ervan uit dat mijn bestelling gelukt is.

Na 8 dagen heb ik nog steeds niks te horen gekregen over mijn bestelling. Tussendoor heb ik nog 3 mails verstuurd met de vraag over mijn bestelling. Ook heb ik een aantal keren telefonisch contact proberen op te nemen, waarbij ik niemand te pakken heb gekregen.

Ik baal heel erg van dit situatie en ik heb een gevoel dat ik opgelicht ben door zo een professionele bedrijf. Wat ik heel erg vind is, dat ik mijn cadeau voor moederdag wil geven en dat ik niet eens weet of ik mijn bestelling wel krijg.

Ik hoop zo snel mogelijk voor een oplossing..

Met vriendelijke groeten,

Aysegul Yilmaz

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mijn bestelling opstuurt, zodat ik het voor moederdag (10 mei) aan mijn moeder kan geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Swarovski hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Swarovski?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen