Klacht Swatch Group NL: Klacht longines horloge Eindhoven

Klachtnummer
# 261030
Gebruiker
Hazal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 24 maart een horloge van Longines gebracht naar de winkel in de Bijenkorf in Eindhoven. De horloge is op 2 februari gekocht, helaas door een harde val kapot gegaan. Aan de behandelaar van de klacht aangegeven dat tot 150 euro akkoord was daarna akkoord moet worden gevraagd voor de reparatie. Op 4 mei vrolijk gebeld dat de horloge terug was en opgehaald kon worden. Gevraagd wat de reparatiekosten zijn. Ik kreeg vrolijk het antwoord dat er geen reparatiekosten verbonden waren want het was niet gemaakt. Zij hadden mij blijkbaar gemaild 4 a 5 keer maar geen reactie ontvangen. Toen ik vroeg naar het e-mailadres waar ze mij op hebben proberen te bereiken noemden ze het verkeerde e-mailadres op. Ik heb gevraagd waarom zij niet hebben gebeld. Ik ben de horloge inmiddels 1,5 maan kwijt en nog steeds geen oplossing. Ze zeiden dat ze de horloge konden opsturen en binnen twee weken de horloge terug zouden ontvangen. Ik heb gezegd dat ik door hun fout nog twee weken moest wachten en een oplossing wilde. Stonden ze niet open voor.

De oplossing

Horloge op 8 mei klaar en gemaakt of een prijsvermindering voor hun fout.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Swatch Group NL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Swatch Group NL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen