Opgelost door Swatch Group NL: Slechte service / garantie Swatch Group / Omega Watch.

Schouten

In 2011 een Omega Speedmaster X-33 voor service / herstel aangeboden bij de Swatch Group in de UK. Hier werd vervolgens een herstel / service uitgevoerd a ruim 1300 Euro. Vervolgens Sinds de uitgevoerde servcice is het horloge slechts enkele malen gedragen en nooit in direct contact met water gekomen. Circa 3 weken geleden constateerde ik dat er tijdens de alarmfunctie geen geluid ten gehoren kwam. Hierop het horloge via juwelier Schaap & Citroen bij Omega ( Swatch Group NL ) aangeboden. Zo liet Omega ( Swatch Group ) kort hierop weten dat het horloge waterschade zou hebben en het uurwerk was geoxideerd. Hierop aangegeven dat dit onmogelijkwas echter bleef de nieuwe factuur voor herstel 550 Euro. Hierop bij Omega ( Swatch) mijn beklacht gedaan dit mede gezien het herstel van ruim 1300 Euro in 2011. Echter blijft Omega 9 Swacht Group) zich beroepen op de kleine letters, slechts 2 jaar garantie, sorry meneer Schouten. Ik had voor 1300 Euro een betere kwaliteit herstel verwacht.

De gewenste oplossing zou zijn dat de Swatch Group NL enige coulance zo tonen in het huidige herstel. Uiteraard is een eigen bekostiging van de nieuwe batterij en pakking geen probleem maar wel naar evenredigheid. Duidelijk heeft men in 2011 geen kwaliteit herstel uitgevoerd voor 1300 euro !

Contact persoon Swatch Group NL : Inge Eliens

Swatch Group NL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Schouten
    De Swatch Group NL heeft mij via de email benaderd en ondanks de stroeve start een perfecte service aangeboden. Hiervoor heel erg mijn dank.

Schouten

Ook een klacht indienen over Swatch Group NL?