Wij vinden dat Swatsupply hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Swatsupply: geen levering, en geen reactie van Swatsupply
Details
Klacht
Ik heb op 08-08-2012 een bestelling gedaan bij swatsupply en meteen via ideal betaald, maar heb nog steeds niets ontvangen.Ik heb al meerdere malen contact via de mail en telefonisch proberen te leggen maar via de mail word niet op gereageerd en telefonisch gaat meteen op voice mail en ook daar geen reactie, het vaste telefoonnummer doet vreemd want daar moet je een code intoetsen en dan word de verbinding sowieso verbroken.
Kortom ik kan geen kontact leggen met het bedrijf.
Ik wil heel graag alsnog mijn spulletjes geleverd krijgen en anders mijn geld terug.
Vriendelijke groet,
Pasqualle Maas
Gewenste oplossing
Daar we nu inmiddels verhuist zijn zou ik alsnog graag mijn bestelde spulletjes willen ontvangen op mijn nieuwe adres die ook al meerdere malen zijn doorgegeven aan Swatsupply.Als dit niet mogelijk is dan wil ik graag mijn geld € 83,50 terug.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.