Klacht Sweet dreams bruidsmode: een jas besteld en niks ontvangen

Klachtnummer
# 85111
Gebruiker
anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

5 weken geleden een jas besteld maar niet ontvangen..en via mail contact gezocht.. en gebeld naar haar telefoonnummer maar ik krijg geen gehoor. Ik ga aangifte doen en naar radar een bericht sturen en de rechtsbijstand vragen of er wat te doen valt.. want we werken hard voor ons geld. En het is veel geld om te verliezen voor ons gezin. Vooral als ik nu op zoek moet gaan naar een nieuwe jas en dit geld kwijt ben.

De oplossing

Als de jas nog verkrijgbaar zou ik de jas graag willen zo niet dan de 175 euro terug op mijn rekening. Bij voorbaat dank

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sweet dreams bruidsmode hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sweet dreams bruidsmode?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen