Klacht Sweet dreams bruidsmode: Jurkje besteld op 28 november tot op heden nog geen jurk

Klachtnummer
# 52338
Gebruiker
Cherainne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28 november bestelde ik bij hun een jurkje voor de kerstdagen dit zou 2-3 weken duren maar kon ook langer ivm export. Tot op heden nog geen jurk.
Meerdere malen gevraagd of ik mijn geld terug kreeg ging toch om €100 kreeg alleen de reactie dat ik alleen geld terug kreeg wanneer ik een zwarte jurk bestelde en een witte geleverd kreeg maar ik krijg gewoon helemaal niets geleverd !! Ben pist off wil nu onderhand of een jurk of mijn geld terug .. Het liefst nog het laatste

De oplossing

Wil graag mijn geld terug of de jurk exact die ik besteld heb geen goedkoop imitatie exemplaar !!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sweet dreams bruidsmode hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sweet dreams bruidsmode?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen