Opgelost door Sweet dreams bruidsmode: Zeven maanden wachten voor Bloesemtak Hoog Tiara en tot nu toe nog niet ontvangen maar al Euro79 betaald.

Jsoe

Ik heb Tiara bestellen in Februari 2013 en tot nu toe nog niet de Tiara ontvangen. Ik heb al betaald Eur79 voor de Tiara. Ik heb zo veel keer email versturen aan hun maar er is altijd excuses voor de vertraging.

Ik heb ook geprobeerd om hun te bellen maar niemand ontvangen. Ik heb nog een keer email versturen aan hun als nog weer geen reactie, ga ik aan politie hun aanmelden als oplichter.

Ik wil mijn Tiara, maar als moet ik wachten weer, ik liever mijn geld terug storten, Euro 79 naar mijn bankrekening.

Wij vinden dat Sweet dreams bruidsmode hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Jsoe
    Ik heb uiteindelijk mijn Tiara gekregen vandaag na de gesprek met Leonie via 0630018222. Het problem was de Tiara dat ik wil uitverkocht was, daarna ik mocht kiezen een andere Tiara dat beschrikbaar is zonder de bij betalen (de nieuwe Tiara is duurder). Ik vind dat goed is en de Tiara ook mooi. Maar volgende keer moet jullie de klanten meer necis behandelen. Dat is niet goed dat de klanten moet wachten maanden zonder bericht, verstuur maar email of bellen als de bestelingen uitverkocht zijn.

Jsoe

Ook een klacht indienen over Sweet dreams bruidsmode?