Klacht Sweetdeal: Afhandeling incorrecte levering waardeloos

Klachtnummer
# 114436
Gebruiker
haya_1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

bestelde een bed, levering weken te laat. Uiteindelijke levering niet compleet en verkeerde onderdelen.
De herstellevering niet op afgesproken tijd, weer verkeerde artikelen.
Ook bij de derde levering (overigens ook weer niet op de afgesproken tijd) niet compleet.
Op dit moment nog steeds een verkeerd hoofdbord.
Klachten worden niet serieus genomen.
Doen zelf helemaal niets aan een oplossing.

Gewenste oplossing

eigenlijk het correcte hoofdbord en een enorme bos bloemen met excuses

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sweetdeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sweetdeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen