Klacht Sweetdeal: In EEN woord VERSCHRIKKELIJK!!

Klachtnummer
# 40978
Gebruiker
Johnholly
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op zaterdag 16 november bij Saloniki gegeten (nou ja..gegeten?) met een Sweetdeal bon.

Netjes gereserveerd en wij konden om 19:30 aanschuiven.
Wij hebben een half uur op ons voorgerecht moeten wachten wat nu niet echt erg smakelijk was maar ja...normaal gesproken nemen wij ook nooit een voorgerecht in een Grieks restaurant.
Na ANDERHALF uur wachten op het hoofdgerecht hebben wij aan een serveerster gevraagd hoe lang het nog zou gaan duren. Het antwoord uit de keuken was 10 tot hooguit 15 minuten. na nog een HALF uur wachten kwam dan eindelijk het hoofdgerecht.

Het eten was koud en erg onsmakelijk. Het gehakt was aangebrand, de souflaki was zoooo zout dat die niet te eten was, de vis was zo waterig zodat men duidelijk kon zien dat die uit de diepvries kwam en men heeft het zelfs voor elkaar gekregen om de giros te verpesten die uiterst droog en koud was, kortom niet te eten.
Dat het nu zo druk was en zeker tegen half tien....NEE! De organisatie is gewoon

Gewenste oplossing

Sweetdeal dient onmiddelijk de bonnen van restaurant Saloniki uit het bestand te verwijderen aangezien dit restaurant NIET voldoet aan de aanbieding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sweetdeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sweetdeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen