Klacht Sweetdeal: ontbrekende deksels

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 86193
Gebruiker
kozwijnenburg
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 7 november via Sweetdeal twee pannen gekocht. Bij bezorging ontbraken de deksels. Direct een mail gestuurd. Bericht terug dat het opgelost ging worden.
Na 5x mailtjes te hebben gestuurd met de vraag waar de deksels bleven,, kreeg ik te horen dat er helemaal geen deksels zijn. Terwijl ze iedere keer mailen dat het opgelost werd. Ook kan ik de pannen niet meer terug sturen, omdat ik ze inmiddels een keer gebruikt heb. Ik voel me ontzettend aan het lijntje gehouden. Als ze na mijn eerste mail eerlijk waren geweest, had ik de pannen terug gestuurd.
En passende deksels zijn er ook niet.
Sweetdeal heeft voor mij afgedaan.

Ko Zwijnenburg

Gewenste oplossing

Ik verwacht op zijn minst compensatie.
Of mijn geld terug.
En bij terugsturen van de pannen , ook de verzendkosten vergoeding.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sweetdeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    kozwijnenburg
    Datum
    Sweetdeal komt niet met een oplossing. Slechte zaak.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sweetdeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen