Wij vinden dat Sweetdeal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Sweetdeal: ontbrekende deksels
Details
Klacht
Op 7 november via Sweetdeal twee pannen gekocht. Bij bezorging ontbraken de deksels. Direct een mail gestuurd. Bericht terug dat het opgelost ging worden.Na 5x mailtjes te hebben gestuurd met de vraag waar de deksels bleven,, kreeg ik te horen dat er helemaal geen deksels zijn. Terwijl ze iedere keer mailen dat het opgelost werd. Ook kan ik de pannen niet meer terug sturen, omdat ik ze inmiddels een keer gebruikt heb. Ik voel me ontzettend aan het lijntje gehouden. Als ze na mijn eerste mail eerlijk waren geweest, had ik de pannen terug gestuurd.
En passende deksels zijn er ook niet.
Sweetdeal heeft voor mij afgedaan.
Ko Zwijnenburg
Gewenste oplossing
Ik verwacht op zijn minst compensatie.Of mijn geld terug.
En bij terugsturen van de pannen , ook de verzendkosten vergoeding.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.