Klacht Swheels.nl: Heb mijn bestelde hoes nog niet binnen na een week

Klachtnummer
# 382967
Gebruiker
Pattie78
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling niet gekregen binnen afgesproken datum.
Heb op 2 aug 2019 een hoes besteld voor een hoverboard zou volgens de site binnen 1 dag bezorgd zijn. Het is nu 8 augustus nog niks gekregen. Geprobeerd te bellen,krijg een bandje dat ze te druk zijn of wordt doorgeschakeld naar een 06 nummer.
Hier op ingesproken, nog steeds geen response.
Mail gestuurd inc kopie van de factuur, hier ook geen antwoord op gehad

De oplossing

Dat ze de hoes toesturen voor aanstaande zaterdag 10 aug 2019 ivm verjaardags cadeau.
Zo niet hoes toe sturen en geld terugstorten

0 reacties

Ook een klacht indienen over Swheels.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen