Klacht Swheels.nl: ik ben opgelicht, wel betaalt, nooit iets ontvangen

Klachtnummer
# 345805
Gebruiker
Eva
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Order geplaatst, betaling via ideal gedaan, echter nooit iets ontvangen. Zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op de tientallen mailtjes die ik al gestuurd heb. Geen betaling retour en geen product ontvangen.
Nu ik verder onderzoek doe, blijkt ook nog dat ze onterecht gebruik maken van Webwinkel Keurmerk. Deze heeft Webwinkel Keurmerk ingetrokken.
Bestel s.v.p. niet bij dit bedrijf!!

De oplossing

Mijn geld terug betalen

4 reacties

  1. Auteur
    Swheels.nl
    Datum
    graag contact opnemen met Jair@swheels.nl
  2. Auteur
    Eva
    Datum
    Geacht Jair@swheels,
    Na minimaal 10 mailtjes en zo'n 20 of 25 keer bellen geen reactie te hebben ontvangen blijkt dat het geen nut heeft om contact met jullie op te nemen. Verbazend dat jullie dat nu dan als 'oplossing' aandragen op deze klacht.
    Jullie doen geen moeite om het probleem op te lossen door met een echte oplossing te komen, geen product en geen geld retour!
    Reclame maken op jullie site dat jullie hoge waardering hebben bij een winkelkeurmerk, waar jullie helemaal niet meer bij zijn aangesloten. Misleiding en misbruik maken van het vertrouwen van de consument, dat is wat jullie doen!
  3. Auteur
    Eva
    Datum
    En nog altijd geen reactie van Swheels
  4. Auteur
    Swheels.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Gehachte Eva.


    Het geld wordt voor eind deze maand terug gestuurd.


    Met vriendelijke groet,

    SwheelS

Ook een klacht indienen over Swheels.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen