Klacht Swheels.nl: ik ben opgelicht, wel betaalt, nooit iets ontvangen

Eva

Order geplaatst, betaling via ideal gedaan, echter nooit iets ontvangen. Zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op de tientallen mailtjes die ik al gestuurd heb. Geen betaling retour en geen product ontvangen.
Nu ik verder onderzoek doe, blijkt ook nog dat ze onterecht gebruik maken van Webwinkel Keurmerk. Deze heeft Webwinkel Keurmerk ingetrokken.
Bestel s.v.p. niet bij dit bedrijf!!

Mijn geld terug betalen

Swheels.nl
    graag contact opnemen met Jair@swheels.nl
    Geacht Jair@swheels,
    Na minimaal 10 mailtjes en zo'n 20 of 25 keer bellen geen reactie te hebben ontvangen blijkt dat het geen nut heeft om contact met jullie op te nemen. Verbazend dat jullie dat nu dan als 'oplossing' aandragen op deze klacht.
    Jullie doen geen moeite om het probleem op te lossen door met een echte oplossing te komen, geen product en geen geld retour!
    Reclame maken op jullie site dat jullie hoge waardering hebben bij een winkelkeurmerk, waar jullie helemaal niet meer bij zijn aangesloten. Misleiding en misbruik maken van het vertrouwen van de consument, dat is wat jullie doen!
    Eva
    En nog altijd geen reactie van Swheels
    Swheels.nl
    Gehachte Eva.

Het geld wordt voor eind deze maand terug gestuurd.

SwheelS

Ook een klacht indienen over Swheels.nl?