Klacht Swheels.nl: Merkloos goedkoop product ontvangen

UITEINDELIJKE OPLOSSING
Een product ontvangen , maar niet dat waarvoor ik betaald heb. Ik ontving een MERKLOOS product. Ontvangen een heel goedkope versie van 38 euro bij bol.com met ANDERE ZITTING en ANDERE WIEl NIET GESCHIKT VOOR ALL TERRAIN. Ook ontbreekt er een gebruiksaanwijzing en een aantal schroeven en bouten. Deze had ik al gezien en ik koos voor een duurdere versie die in 2018 als beste was getest en ook geschikt is voor all terrain. Zo kwam ik bij swheels uit. echter sturen jullie mij een ander product. Ik betaal liever meer voor goede kwaliteit. Na lang wachten, geen respons etc, ben ik het nu echt zat. Die van jullie is afgeprijst van 129,95 voor 69,95 euro. Ik voel mij echt bekocht. Ik wens mijn geld terug. Hoe gaan jullie dit oplossen? Graag reaktie.

Troep ophalen en geld terug storten

Onbetaald
    Sweels.nl niet te bereiken en reageert niet. Misschien dat meer druk uitoefenen zal helpen. Niet te vertrouwen.
    Onbetaald
    Swheels.nl heeft nog steeds niet gereageerd...tijd dat hun site uit de lucht wordt gehaald.

Onbetaald
Geen reactie op klacht en merkloos product ontvangen , veel betaald voor rotzooi

Ook een klacht indienen over Swheels.nl?