Klacht Swheels.nl: Product niet ontvangen en geen respons

Onbetaald

Ik heb een bestelling gedaan voor een kart en betaald, op 20 juni , het is nu 1 juli . Het zoe binnen 1 dag bezorgd worden. Ik heb keurig betaald en volgens de website is deze op voorraad. Ik heb al 3 keer geschreven , maar krijg geen antwoord. Telefoon wordt niet opgenomen. Mijn zoontje wacht nog steeds op zijn verjaardags cadeau. Schaam jullie. Ik laat het erniet bij zitten. Jullie horen van mij en haal jullie website uit de lucht.

Mijn geld terug storten met spoed

Onbetaald
    1 week geleden kreeg ik dit antwoord van swheels.nl sindsdien niets meer gehoord en geen reaktie meer op diverse mails die ik verstuurd heb.
    Naar aanleiding van klacht hier schreven ze deit bericht een week geleden. Hoezo snel?...
    w.:⁨ Graag anrwoord Re: Ontvangstbewijs voor je bestelling van juni 20, 2019 bij SwheelS⁩

Geachte Mevrouw,

De hoverkart zou allang bij u moeten zijn.
    Ik ga direct uitzoeken wat er aan de hand is.

Sweels.nl

Vreemd staat verder geen naam bij van afzender
    Onbetaald
    Gisteren en vandaag opnieuw gemaild en gebeld, op mail geen reactie en telefoon wordt niet opgenomen, tot 2 keer toe ingesproken, echter wordt ik niet terug gebeld. Ik eis mijn geld terug, mijn zoontje 6 jaar wacht nu al een maand op zijn verjaardagskado.
    Onbetaald
    Ze hebben nu nieuw antwoord apparaat waarbij je geen boodschap kunt achterlaten. Lang wachten en dan krijg je bandje met we hebben het erg druk.

Jullie zijn erg druk , geloof jullie nieuwe bandje niet.
    Nog steeds niet de hooverkart ontvangen en wel betaald
    Nu toch wel tijd wat van jullie te laten horen.
    Stort mijn geld terug en ik kan voor mijn zoontje een ander kadootje kopen voor zijn 6e verjaardag.
    Bel me.
    Onbetaald
    Blijkbaar bovenste bericht wel gelezen door swheels antwoordbandje is weer aangepast. Wel voicemail nu inspreken echter geen respons.
    Onbetaald
    Voor iedereen en dat zijn nogal wat klanten die nooit meer iets horen of bestelde product ontvangen hun hoofdkantoor zit in Aalsmeer.
    SwheelS B.V.,HoofdvestigingKvK 75244969Vestigingsnr. 000043128963Lakenblekerstraat 491431GE Aalsmeer
    Swheels.nl
    Verstuurd!

Onbetaald
Een product ontvangen , maar niet dat waarvoor ik betaald heb. Ik ontving een MERKLOOS product. Ontvangen een heel goedkope versie van 38 euro bij bol.com met ANDERE ZITTING en ANDERE WIEl NIET GESCHIKT VOOR ALL TERRAIN. Ook ontbreekt er een gebruiksaanwijzing en een aantal schroeven en bouten. Deze had ik al gezien en ik koos voor een duurdere versie die in 2018 als beste was getest en ook geschikt is voor all terrain. Zo kwam ik bij swheels uit. echter sturen jullie mij een ander product. Ik betaal liever meer voor goede kwaliteit. Na lang wachten, geen respons etc, ben ik het nu echt zat. Die van jullie is afgeprijst van 129,95 voor 69,95 euro. Ik voel mij echt bekocht. Ik wens mijn geld terug. Hoe gaan jullie dit oplossen? Graag reaktie.

Ook een klacht indienen over Swheels.nl?