Opgelost door Swim en gym: Goederen NIET ontvangen, en geen reactie via e-mail.

MK

Op 26-04-2015, twee paar zwemsokken besteld.
29-04-2015 Swim & Gym zegt dat het verzonden is.
Naar mijn weten gaat het via brievenbus, maar tot het heden ondanks elk dag brievenbus gekeken te hebben zijn ze er niet.
Dus is de vraag. Duurt het zolang of is het niet verzonden, of iets met de verzending aan de hand?
Graag zou ik zo snel mogelijk een reactie hierop willen hebben.
Zou de 2 paar zwemsokken eigenlijk om te testen of ze duurzaam genoeg waren, zodat meer besteld kan worden voor mijn zwemgroep. Maar helaas als ze niet eens beschikbaar zijn is herhaling onmogelijk.

Mvg
Kevin

Zou graag de bestelde goederen ontvangen.
Fout bij verzending, graag achterhalen wie er verantwoordelijk gehouden moet worden.

Anders geld terug. 12.90
€ 4,95 x 2 = € 9,90
verzendkosten= € 3,00
totaal = € 12,90

Swim en gym
    Beste KevinHet spijt ons dat de levering van jouw bestelling niet is goed gegaan. Wij hebben de bestelling op 29 april per PostNL verzonden. Dit is inderdaad als briefpost gebeurt. Kennelijk heeft PostNL zijn werkt niet goed gedaan en heeft de zending niet bij je afgeleverd. Navraag bij PostNL is niet mogelijk voor briefpost. We zullen wel een klacht bij ze indien omdat we steeds vaker deze ervaring hebben sinds PostNL met freelancers de post bezorgd.
    We zullen deze zending als verloren moeten beschouwen. We zullen vandaag de bestelling opnieuw versturen in de hoop dat deze wel correct bij je aan komt. Onze verontschuldiging voor het ongemak.
    MK
    Na lang wachten eindelijk weer een reactie. Ben tevreden met de oplossing, maar had wel eerder gemogen.
    De vraag is alleen wanneer kan ik het verwachten?
    Hopelijk komt die deze keer wel aan.