Opgelost door Swim en gym: Krijg geen geld terug en geen reactie

content Opgelost
Casper355

Na een zwembroek te hebben gekocht en thuis gestuurd te hebben gekregen. Had het bedrijf een verkeerde maat op gestuurd. Ook was de zwembroek niet naar wens.
Zoals op de website staat kan er binnen 14 dagen geretourneerd worden. Dit heb ik gedaan.
Ik heb daarbij nog een email gestuurd met de uitleg. Ook heb ik meerdere malen geprobeerd om te bellen, maar geen gehoor. Na het inspreken van het antwoord aparaat, wordt ik ook niet terug gebeld.
Ik vind dit erg onprofessioneel

Ik wil mijn geld terug + verzendkosten. 27.95 + 3 euro.

Swim en gym
    Op dinsdag 27 februari heeft u ons een email gestuurd dat u, buiten de grotere maat, niet tevreden was met de waterpolobroek. Dat is uw recht. Wij hebben inderdaad één maat groter gestuurd omdat deze wat kleiner uitvalt omdat dit een specifieke zwembroek is van een materiaal zonder rek. Als de maat een probleem was geweest hadden wij u vanzelfsprekende een andere maat toegezonden, maar zoals u aangaf beviel het type zwembroek u niet.
    Na terug ontvangst hebben wij de zwembroek gecrediteerd en het bedrag is inmiddels op uw rekening teruggestort. Vorige week waren wij vanwege vakantie gesloten. Door een storing bleek achteraf het antwoordapparaat niet gewerkt te hebben. Onze verontschuldigingen hiervoor.

Casper355