Opgelost door Swim en gym: Ook in de boot genomen, betaald maar niets geleverd!

i-klacht

Ook ik heb in dezelfde periode (13 april) hier voor ongeveer 60 euro besteld. Inloggen / account aanmaken, nieuw wachtwoord aanvragen, niets lukte, om de status van mijn bestelling te kunnen zien. Heb hierover gemaild met de vraag waar de bestelling bleef, maar geen reactie. Ingesproken op hun antwoordapparaat, maar nog steeds geen reactie. Er is hier iets goed mis. Misschien is de eigenaar (tijdelijk) niet in staat zijn werk normaal te doen, maar dan zou hij op de website moeten vermelden dat orders voorlopig niet geplaatst kunnen worden, en er mogen al helemaal geen automatische betalingen via de site mogelijk zijn! (En het geld zou direct moeten worden teruggestort als hij niet kan leveren).

Ik wil van het bedrijf z.s.m. bevestiging dat het geleverd wordt, òf het geld incl. verzendkosten voor Post.nl (Dat het zou leveren), terug. (61,90 in totaal). En als het geld wordt teruggestort ook graag informatie per email over waar dit product dan wèl nog te krijgen is.

Swim en gym
    Zoals aangegeven op onze website is de levertijd maximaal 14 dagen. Als het niet binnen deze tijd geleverd kan worden informeren wij de klant. Voor deze bestelling, die nu 10 dagen oud is, kunnen we het artikel nog niet leveren omdat het op dit moment uitverkocht is en we op nieuwe aanvoer vanuit Amerika zitten te wachten.
    N.a.v. het ingesproken voicemail bericht van gisteravond 22:08 en deze melding van hedenmorgen hebben wij het aankoopbedrag direct teruggestort. Overigens zijn er op onze site meer betaalmogelijkheden en is het de keuze van de klant zelf geweest om deze vooruit te betalen middels iDeal. De opmerking "Ook in de boot genomen" is niet terecht zoals ook blijkt uit het ontbreken van enige andere klachten over ons bedrijf op deze of welke andere site dan ook. Wij leveren al sinds 1975 zwemartikelen voor de actieve zwemmer. Wij hebben de klant geïnformeerd en nemen opnieuw contact op als het artikel weer leverbaar is.
    i-klacht
    Eens met de oplossing, niet met de toon, daarom toch reactie. Heb vriendelijk gevraagd (na 5 dagen) of al bekend is wanneer het geleverd zou worden. Geen reactie. 9 dagen later vinden wij een klacht van n ander hier (april vorig jaar), ook géén contact. Daarop heeft mijn man gebeld en toch nog een dag gewacht op een reactie op die oude e-mail. Heb daarna geklikt op "reageer op deze klacht", vandaar mijn tekst "óók" in de boot genomen. Privé wèl een vriendelijke reactie gehad per mail.
    i-klacht
    Nogmaals, privé per email een keurig nette reactie gehad, en ik ga ervan uit dat het geld teruggestort blijkt te zijn morgen. Dit was overmacht door een beperkte voorraad, maar misschien kan dit in de toekomst voorkomen worden door wèl op email te reageren... Dank voor de bemiddeling!