Klacht Swimbee: Schandalig door de verkeerde tijd kinderen te laten afzwemmen zonder dat familie aanwezig kan zijn.

Adioloma.

Afgelopen zaterdag 30 maart. Onze kleinzoon Sem Sammels moest afzwemmen voor zijn A diploma. Als ouders, grootouders, neef en nichtje komen wij natuurlijk kijken. De medewerker kon digitaal niet afrekenen. Afgesproken op de juiste tijd beneden te zijn om foto's te maken etc. Wij naar beneden op tijd!!!! En tot onze verbijstering had hij al afgezwommen op de niet afgesoroken tijd!!!!!!????????? HOE IS DIT IS HEMELSNAAM MOGELIJK!!!!!!
Schandalig!!!!!! Mijn kleinzoon verhuist naar Spanje. Wij hadden een feestelijk familie dagje gepland. Wij werkende mensen hadden daar alles voor over.
Waarom heeft de medewerker daar niets aan gedaan. Slecht personeel. Niet capabel!!!
Wij hebben onze kleinzoon verteld dat we om een hoekje hebben gekeken en alles van hem hebben gezien en super trots op hem zijn.
Onacceptabel.

De medewerker opleiden. Anders ontslaan.

Wij vinden dat Swimbee hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Swimbee?