Klacht Swinhove Groep: Ernstige verwaarlozing clienten in De Lindonk Zwijndrecht

Klachtnummer
# 383487
Gebruiker
mebius
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het betreft de locatie De Lindonk (verzorgingshuis). De medicijnen worden vergeten te geven. Er is een grote leegloop van personeel. De schoonmaak van de kamers is ver onder de maat na de recente aanbesteding. De zorgdossiers zijn onvolledig en worden niet geactualiseerd. Mijn broer en ik hebben de afgelopen 2 jaar reeds 4 managers gesproken, maar er is niets verbeterd en de situatie verslechtert momenteel nog meer door de leegloop (uit onvrede) van personeel.Onze vader (en alle bewoners) loopt momenteel het risico te overlijden door gebrek aan medicijnen/zorg. Omdat we met 3 zorgmanagers te maken hebben de afgelopen 2 jaar is er geen continuiteit in de zorgaansturing. Er is op deze locatie GEEN zorgmanager, die is gehuisvest op de centrale locatie. Er is ondanks alle problemen dus geen toezicht en aansturing op de locatie De Lindonk. Nu is er weer een nieuwe zorgmanager en geen zicht op concrete acties, want ook zij wil eerst weer praten. In het laatste gesprek (vorige week) gaf een zorgcoach aan dat ze niet kon garanderen dat de medicijnen elke dag gegeven konden worden.Onze klachten zijn bekend bij de verantwoordelijken, maar wie doet eindelijk eens wat? De inspectie zou hier moeten komen kijken.

De oplossing

De klachten oplossen door concrete actie.

3 reacties

  1. Auteur
    mebius
    Datum
    Tot nu toe niets vernomen van de Swinhove groep, zoals gebruikelijk.
  2. Auteur
    mebius
    Datum
    Ik heb nog steeds geen reactie van de Swinhovegroep. Er is geen actie ondernomen door hen.
  3. Auteur
    mebius
    Datum
    Nog steeds geen reactie en de klachten blijven

Ook een klacht indienen over Swinhove Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen