Klacht Swiss Dermocare: Aanmaningen - Ongewenste abonnement

A.Slatina

Het proefpakket heb ik ontvangen, maar daarna heb ik via de mail meerdere keren gezegd dat ik geen interesse meer heb in de producten en dat het zenden van vervolgpakketten stop gezet moet worden. Op mijn emails werd helaas niet gereageerd en de producten en rekeningen bleven komen. Ik ga niet betalen voor iets waarvan ik gezegd heb dat ik niet wil.

1: Geen pakketjes of rekeningen/aanmaningen van Alektum meer ontvangen...

2: De pakketjes wil ik terug sturen. Niet mogelijk? Dan gooi ik ze weg. Ik hoef ze niet, want de creme bevalt niet. Dat is ook de reden dat ik na het proefpakket gemaild heb dat ik geen vervolg zendingen wil.

3: Bevestiging van Swiss Dermocare dat ik uitgeschreven ben.

Swiss Dermocare
    Beste AzraUit onze administratie is gebleken dat u inmiddels alle openstaande facturen voldaan heeft. Uw dossier is gesloten.Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet,
    DebbieSwiss Dermocare
    postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090
    A.Slatina
    Ja zeker... Pas nadat ik bijna 300 euro heb overgemaakt reageren jullie weer. Ik had allang aangegeven dat jullie geen tweede pakket moesten zeden, toch gebeurde dit en ik zat weer met een rekening van €180.Voor alle andere: NIET BESTELLEN BIJ DIT BEDRIJF!!!
    Late reactie

A.Slatina

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?