Klacht Swiss Dermocare: Agressieve verkoop na bestellen gratie proefmonster

Katja

Na bestelling van een gratis proefmonster was het onmogelijk om telefonisch contact te krijgen met Swiss Dermocare. Zowel op 085 nummer als 0800 nummer. Er is niet aan de informatieplicht voldaan om een bezoekadres te vermelden. Nu is de bedenktijd dus 3maanden geworden. Net pakket met 2 tubes ontvangen, waarin niks vermeld wordt over een betaling per acceptgiro of informatie om het pakket terug te sturen. Ik heb nooit een machtiging afgegeven voor automatische incasso en hier ook nooit toestemming voor gegeven. (Dit is niet rechtsgeldig als het via de alg. Voorwaarden gaat)Ik wens geen verdere verzendingen en wil een bevestiging dat ik het pakket terug kan sturen zonder dat er kosten in rekening worden gebracht en uitgeschreven ben uit het systeem van Swiss Dermocare.

Swiss Dermocare
    Geachte mevrouw,Wij zijn gewoon prima telefonisch te bereiken, via het 085 nummer.U bent akkoord gegaan met de voorwaarden:De VIP-Club biedt je de mogelijkheid om op een regelmatige basis je nieuwe voorraad Swiss Dermocare Anti-Aging crème thuisgestuurd te krijgen, zonder omkijken. Maar je blijft natuurlijk zelf in control. Bij ons instapmodel ontvang je eerst een 10ml tube om het product 14 dagen lang te testen. Als je niet tevreden bent kun je binnen deze termijn je lidmaatschap kosteloos annuleren via deze website of onze klantservice. Als je wel tevreden bent ontvang je ieder kwartaal 2 x een 30ml tube twv €99,98 voor slechts €79,99. Dit betekend dus een korting van 20%! Je krijgt het pakket automatisch thuisgestuurd en het bedrag wordt ook automatisch afgeschreven van je rekening. Na de eerste zending is er altijd de mogelijkheid om de vervolgzending stop te zetten of een andere datum van de nieuwe zending in te stellen via deze website of onze klantenservice. Ook stond dit in het foldertje dat bij de proefzending zat en in de orderbevestiging per mail.U had binnen de 14 dagen op dienen te zeggen, wij hebben nu ook onze kosten gemaakt om het product naar u te verzenden.Wij hebben uw lidmaatschap uitgezet. Vanaf nu komen er geen pakketjes meer.Met vriendelijke groet,De klantenservice
    Katja
    Het is duidelijk dat u steeds met hetzelfde verhaaltje loopt te schermen en u heeft niet geheel antwoord gegeven op mijn vraag . Nogmaals , ik wil een bevestiging dat ik het pakket retour kan sturen zonder dat er 79,95 in rekening gebracht worden. Volgens de wet heeft u geen recht om een automatische incasso te doen, aangezien u dit heeft medegedeeld in de algemene voorwaarden en niet specifiek om mijn toestemming hebt gevraagd. Ik ben bereid om stappen te ondernemen tegen u indien nodig
    Swiss Dermocare
    Geachte mevrouw,Ons telefoonnummer werkt prima en we hebben ook een voicemail, dus u had een bericht in kunnen spreken. Dit is niet gebeurd.
    Het pakket diende binnen de 14 dagen terug gestuurd te worden. dat kan nu niet meer.Met vriendelijke groet,De klantenservice

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?