Klacht Swiss Dermocare: alleen proefpakket maar geen vervolgzending zending besteld

alwin127

Ik heb uitsluitend een proefpakket besteld en geen vervolgzending. Bovendien heb ik geen toestemming gegeven om de kosten van een vervolgzending van mijn bankrekening af te schrijven.
Ik ben in strijd met de wet niet duidelijk en niet ondubbelzinnig geïnformeerd, maar misleid. Tussen ons is geen overeenkomst t.a.v. een vervolgzending tot stand gekomen.

De kosten van het terugsturen van de vervolgzendingen komen voor rekening van Swissdermocare.
Met onmiddellijke ingang verzoek ik de levering van vervolg zendingen te stoppen

Overigens ben ik wettelijk niet verplicht die ongevraagde vervolgzendingen terug te sturen. Ik behoud mij ten overvloede het recht voor de vervolgzending(en) te behouden..

Swiss Dermocare
    Geachte heer/mevrouw,Zodra u bij ons een bestelling plaatst ziet u onze voorwaarden. Deze dient u nogmaals aan te klikken bij het voltooien van de bestelling.
    Daarna krijgt u een orderbevestiging met hierin ook nogmaals onze voorwaarden.
    Ook ontvangt u via de mail een betaalbevestiging waar onze voorwaarden ook nogmaals instaan.
    In het pakket dat u heeft ontvangen van ons staat in de folder ook nogmaals dat als u niet verder wilt gaan met ons product dat u even contact met ons op dient te nemen.
    Hier onder nogmaals de voorwaarden:
    ActievoorwaardenActievoorwaarden Swiss DermoCare Anti-Aging V.I.P abonnement: U kunt zich twee weken lang overtuigen van de kwaliteit van onze producten, hiervoor betaalt u enkel de verzend- en verpakkingskosten van € 3,99. De leverdatum van uw proefpakket met daarin een tube van 10 ML Swiss DermoCare Anti-Aging wordt per e-mail gecommuniceerd en is tevens de ingangsdatum van de probeerperiode welke 14 dagen telt. Aan het einde van de probeerperiode ontvangt u automatisch de eerste kwartaalzending (bevat 2 tubes Swiss DermoCare Anti-Aging van 30ML t.w.v. € 100,-) voor slechts € 79.99. Wanneer u geen vervolgzending wenst te ontvangen kunt u onze klantenservice hiervan tijdens uw proefperiode op de hoogte stellen. Dit kan via onze website www.swissdermocare.com of tijdens kantooruren op 085-4009090. Tot wederopzegging geeft u Swiss DermoCare toestemming om bedragen voor geleverde goederen automatisch van uw rekening af te schrijvenU heeft inmiddels telefonisch contact gehad met onze klantenservice en het lidmaatschap is stop gezet en we hebben de zending in goede orde retour ontvangen.
    U ontvangt geen zendingen meer van ons.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?