Klacht Swiss Dermocare: automatische machtiging

Klachtnummer
# 48686
Gebruiker
andries
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb laatst een proefflacon besteld voor alleen de verzendkosten.
Wordt nu ineens automatisch 79,99 euro van mijn rekening afgetrokken,
dat kan toch niet zomaar. Zonder mijn toestemming

De oplossing

Geld terug storten en van mijn contract af ik weet helemaal niet hoe dit zomaar kan ik heb niets getekend voor contract.

1 reactie

  1. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,U heeft inmiddels contact gehad met onze klantenservice.
    daarbij heeft u afgesproken het pakket retour te sturen.
    Deze hebben wij tot op heden niet ontvangen.
    Graag zien wij het pakket alsnog retour.
    U kunt het pakket retour sturen naar:
    Postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht.Zodra wij het pakket in ons bezit hebben zult u een mail ter bevestiging ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen