Klacht Swiss Dermocare: Betalen voor tubes die zijn terug gestuurd
Details
De klacht
Ik heb een royaal 'proefpakket' mogen ontvangen van Swiss dermocare, zonder nota of wat voor toevoeging dan ook.
Vier tot zes weken later krijg ik een nota van de tubes. € 80,00 maar liefst ! Ik bleek het echte proefpakketje niet te hebben ontvangen, maar de tubes waar je je automatisch aan verbond als je een proefpakketje bestelde !!!
omdat ik allergische reacties vertoonde op de crème, heb ik na telefonisch overleg met een werkneemster van Swiss dermocare de tubes terug gezonden. Tot mijn grote verbazing kreek ik daarna de ene aanmaning na de andere van Alektum. Na telefonisch contact te hebben gehad met iemand van Alektum waarin ik de situatie heb uitgelegd, verwachtte ik dat het afgelopen zou zijn met de aanmaningen. Nee dus, ik hoefde nu de aanmaningskosten niet de betalen, maar wel de € 80,00 plus € 10,00 kosten, de tubes waren niet ontvangen ! En zo gaat het maar door.....
De oplossing
Gewoon ophouden met mij mails en brieven te sturen. Ik heb de tubes retour gezonden en daarmee is de kous voor mij af.Het officiele proefpakketje is om één of andere reden hier niet bij mij aangekomen.
Is het dan niet logisch dat ik de twee grote tubes aan zag voor een royaal proefpakket ?
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.