Klacht Swiss Dermocare: Betalen voor tubes die zijn terug gestuurd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 66111
Gebruiker
iekie
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Ik heb een royaal 'proefpakket' mogen ontvangen van Swiss dermocare, zonder nota of wat voor toevoeging dan ook.
Vier tot zes weken later krijg ik een nota van de tubes. € 80,00 maar liefst ! Ik bleek het echte proefpakketje niet te hebben ontvangen, maar de tubes waar je je automatisch aan verbond als je een proefpakketje bestelde !!!
omdat ik allergische reacties vertoonde op de crème, heb ik na telefonisch overleg met een werkneemster van Swiss dermocare de tubes terug gezonden. Tot mijn grote verbazing kreek ik daarna de ene aanmaning na de andere van Alektum. Na telefonisch contact te hebben gehad met iemand van Alektum waarin ik de situatie heb uitgelegd, verwachtte ik dat het afgelopen zou zijn met de aanmaningen. Nee dus, ik hoefde nu de aanmaningskosten niet de betalen, maar wel de € 80,00 plus € 10,00 kosten, de tubes waren niet ontvangen ! En zo gaat het maar door.....

De oplossing

Gewoon ophouden met mij mails en brieven te sturen. Ik heb de tubes retour gezonden en daarmee is de kous voor mij af.
Het officiele proefpakketje is om één of andere reden hier niet bij mij aangekomen.
Is het dan niet logisch dat ik de twee grote tubes aan zag voor een royaal proefpakket ?

3 reacties

  1. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    Geachte mevr,Wij hebben u de tijd gegeven om de twee tubes die u wel ontvangen heeft naar ons retour te zenden voor 9-5-2014. Echter zijn deze nog steeds niet bij ons binnen gekomen. Voor verdere afhandeling verwijs ik u door naar alektum.Vriendelijke groet,
    De Klantenservice
  2. Auteur
    iekie
    Datum
    Ik denk dat er iets aan uw ogen mankeert. De producten zijn in maart al geretourneerd, na telefonisch overleg met één van uw werknemers.
  3. Auteur
    iekie
    Datum
    Per mail blijft men mij lastig vallen , met name na het plaatsen van mijn klachten. De laatste twee weken is het rustig. Maar goed ook, ik heb een zwaar persoonlijk verlies geleden en mijn hoofd staat zeker niet naar het onterechte gezeur om geld van swiss dermocare. De producten zijn terug gestuurd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
iekie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen