Klacht Swiss Dermocare: Geen proefpakket ontvangen wel vastzitten aan contract

Klachtnummer
# 47086
Gebruiker
nicole
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ook ik heb een proefpakket besteld en de verzendkosten betaald, helaas niet ontvangen. Maar gisteren kreeg ik een mail dat mijn verzending op 12/30/2013 is verzonden. Ook dat heb ik niet ontvangen. Heb gebeld met swiss care en krijg als antwoord dat ik had moeten reageren en abonnement moeten stop zetten. HOE KAN IK IETS STOPZETTEN WAT IK NIET ONTVANGEN HEB???? Maar zodra ik het pakket alsnog ontvang mag ik het retourneren en zelf de verzendkosten betalen. Wat een louche praktijken hier.

De oplossing

Mijn pakketje waarvoor ik betaald heb graag ontvangen de rest van de verzending als al binnenkomt zonder kosten retourneren, en voor de rest nooit meer iets met hun te maken hebben.

3 reacties

  1. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    U heeft op 14-1-2014 contact gehad met onze klantenservice.
    Het lidmaatschap is stop gezet u ontvangt geen zendingen van ons.
    Mocht u nog vragen hebben horen wij dat graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice
  2. Auteur
    nicole
    Datum
    ik had mijn proefpakket nog steeds niet ontvangen, maar ze halen wel je geld van de rekening af
  3. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    Geachte mevrouw,Bij ons staat dat de betaling van het proefpakket geannuleerd is. Dus u heeft deze daarom niet ontvangen. Waarschijnlijk wilden we 3,99 afschrijven (waar u toestemming voor gegeven hebt), maar is het niet gelukt.Met vriendelijke groet,De Klantenservice