Klacht Swiss Dermocare: Geniepig abonnement

Klachtnummer
# 85993
Gebruiker
Elly
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb via facebookadvertentie proefpakketje besteld van gezichtscrème, voor €5,00.
Nu blijk je je via de algemene voorwaarden geabonneerd te hebben op deze crème.
Heb hier al over gebeld met het bedrijf.
Heb via klachtenkompas een mail gehad dat ik via de bank de betaling kan weigeren.
Dit heb ik met de bank geregeld.
Nu krijg ik vandaag een brief en een "aangetekende" mail dat mijn factuur nog openstaat en dat ik bij een volgende aanmaning "herinneringskosten" a €10 moet betalen.
Wat moet ik hiermee.
Ik ga toch zeker geen €80 betalen voor een tubetje crème.

M.vr.gr. Elly Machielsen

De oplossing

Niet betalen!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    Geachte heer / mevrouw,

    Aangezien uw bericht via deze forumwebsite is binnen gekomen, komen wij later dan u verwachtte op uw bericht terug.

    Wij zien dat er inmiddels rechtstreeks telefonisch contact opgenomen is met onze klantenservice, het probleem is opgelost en wij hopen dat u naar tevredenheid geholpen bent.

    Als u verdere vragen heeft dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen, dit kan tussen 8.00 en 21.00 op het volgende telefoonnummer 085-4009090

    Met vriendelijke groet,
    Saskia de Zwart
    Swiss Dermocare
    Postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen