Klacht Swiss Dermocare: Geniepig abonnement
Details
De klacht
Heb via facebookadvertentie proefpakketje besteld van gezichtscrème, voor €5,00.Nu blijk je je via de algemene voorwaarden geabonneerd te hebben op deze crème.
Heb hier al over gebeld met het bedrijf.
Heb via klachtenkompas een mail gehad dat ik via de bank de betaling kan weigeren.
Dit heb ik met de bank geregeld.
Nu krijg ik vandaag een brief en een "aangetekende" mail dat mijn factuur nog openstaat en dat ik bij een volgende aanmaning "herinneringskosten" a €10 moet betalen.
Wat moet ik hiermee.
Ik ga toch zeker geen €80 betalen voor een tubetje crème.
M.vr.gr. Elly Machielsen
De oplossing
Niet betalen!!!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.