Klacht Swiss Dermocare: heel veel geld betaaald alleen proefmonsters ontvangen

Hoekstra

Had 3 proefmonsters van deze creme besteld en ontvangen, ook de kleine letters niet gelezen, je wordt beetgenomen heb honderen euros betaald voor gebakken lucht heb nooit een zending ontvangen. Je kan niks als je ze belt zijn ze onvriendelijk zeggen ze dat het is stopgezet maar daar blijkt niks van waar. Ultrabright is dezelfde boef, proefpakketje besteld, krijg je drie dezelfde producten waarvan je er 2 terug moet sturen anders zit je ook aan een abonnement vast van 79 per maand. Ik denk dat er veel mensen zijn die dit gebeurd. De advertenties staan op Facebook. Wie stopt dit ??

Als je een abonnement wil na proefpakket kan je dit zelf aangeven en niet zo gemeen met kleine lettertjes ergens iets vermelden.
Ik wil dat dit bedrijf hard aangepakt wordt, de producen beloven gouden bergen maar ze doen niks. Dit is oplichting .

Swiss Dermocare
    Geachte mevr hoekstra,Wij vinden het jammer om te horen dat u besloten heeft niet verder te gaan met Smoking Nova Nederland,
    Hierbij geven we aan dat uw abonnement per direct geannuleerd is, en er in de toekomst geen pakketten meer naar u verstuurd zullen worden.
    Tevens ontvangt u van ons nog apart een bevestiging van de uitschrijving per email.
    Mocht u in de toekomst besluiten opnieuw bij ons te willen bestellen dan kan dat via onze webshop. Zoals telefonisch besproken op 15-1-15 heeft u twee pakketten ontvangen diw wij helaas niet retour hebben gekregen van u. Het eerste pakket hebben wij u gestuurd op 27-8-2014 en de tweede op 24-10-2014. Wij hebben helaas geen enkele zending van u retour gekregen. Deze zendingen zijn twv 79,99.Conform de actievoorwaarden waarmee u gedurende het bestelproces akkoord bent gegaan worden de kosten
    van de toegevoegde niet geretourneerde verpakkingen geïncasseerd. Deze actievoorwaarden zijn tevens vermeld in de orderbevestingmail, de betaalbevestingmail, en de verzendbevestigingsmail
    die naar het door u opgegeven emailadres gestuurd zijn.
    Daarnaast zijn de actievoorwaarden vermeld op de factuur en de informatiefolder die in het ontvangen pakket zat.
    De actievoorwaarden zijn ook als bijlage van deze mail toegevoegd. Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet,
    DebbieSwiss Dermocare Nederland
    postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090
    Hoekstra
    Ik heb het niet over Smoking Nova , hoe komen jullie daar nu bij ? Is dat hetzelfde als Swissair Dermocare en Ultrabright ???
    Heb nooit wat ontvangen van jullie., alleen proefmonster.
    Hoe gaat dit dan verder ? Voor mijn gevoel laten jullie bewust mensen hier intrappen. Als je een proefmonster besteld zit je er aan vast terwijl een proefmonster doet geloven dat je iets krijgt om uit te proberen, GRATIS.
    Swiss Dermocare
    Geachte mevr Hoekstra,We sturen het vervolgpakket direct mee, zodat u geen actie hoeft te ondernemen. Wanneer ons product u bevalt en u hier structureel gebruik van wilt maken, dan kunt u bijgesloten vervolgpakket aanbreken.Wanneer we de zending niet van u retour ontvangen, dan nemen wij aan dat het product u bevalt en u ervoor gekozen heeft het in gebruik te nemen.Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost.
    Mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.Met vriendelijke groet,
    DebbieUltrabright Clinic
    postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090
    Wat moet ik nu doen ?

Hoekstra

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?