Klacht Swiss Dermocare: ik voel me belazerd!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 77476
Gebruiker
Passie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik krijg een mail over een gratis creme die ik kan ontvangen voor alleen 4,99 verzendkosten.
ik dacht ik probeer het en kreeg een pakketje met 3 tubes??
Nu 3 weken later krijg ik een mail dat ik 79,99 moet betalen en dat ik swiss dermocare(stichting foundation docdata payments) daartoe gemachtigd heb??
Ik had de tubes binnen 2 weken teug moeten sturen anders heb ik een abbonnement op tubes creme die ik helemaal niet wil!!!
Dus ik bel om te vertellen dat ik de tubes terugstuur en dat ik geen 80 euro wil betalen!!
maar de mevrouw zei dat dat allemal niet meer kon maar dat mijn opzegging(die ik daarvoor via internet had gedaan)weldoorgekomen was .
Ik was zo overrompeld en voelde mij zo belazerd dat ik heb opgehangen!
Ik wilde gewoon een tubetje proberen voor 5 euro en heb echt geen 80 euro!!!!
Er is misbruik van mij gemaakt en voel mij er ziek van!

De oplossing

Ik heb al opgezegd en daar ook een bevestiging van gekregen maar ik HEB en WIL geen 80 euro betalen,Ik heb de tubes niet geopend en wil deze ook terugsturen!

3 reacties

  1. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    Geachte mevr,Inmiddels hebben wij contact met u gehad.Vriendelijke groet,
    de klantenservice
  2. Auteur
    Passie
    Datum
    Ik heb betaald uit angst voor incassobureau's,en heb uit boosheid de tubes evengoed teruggestuurd maar nu lees ik op de site van de consumentenbond dat je niet verplicht bent te betalen omdat ik daar geen toestemming voor heb gegeven!!
    En ik had nooit moeten betalen dus wil ik alsnog mijn geld terug!
  3. Auteur
    Passie
    Datum
    Ze sturen een gratis tube maar zetten wel hele "kleine lettertjes"onderaan,en sturen na 2 weken email zodat je te "laat "bent om terug te sturen.
    Pffff wat een belazerij!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Passie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen