Klacht Swiss Dermocare: incasso-bedrijf wil geld van mij voor een product van Swiss Dermocare dat ik nooit gehad heb

maria

Ik heb ooit een proeftubetje besteld voor €3,95. Dat heb ik ontvangen en betaald. Daarna kreeg ik een mail dat ik een tube zou krijgen en dat dat bedrag van mijn rekening zou worden afgeschreven. Ik heb toen via een inlog (mijn zgn. abonnement) opgezegd. Nooit meer iets van gehoord. Nu krijg ik vandaag via de post een brief van Alektum met een vordering voor de tube; of ik zsm € 80,74 over wil maken.
Ik heb nooit iets gehad en terecht want ik heb nooit ergens om gevraagd, maar wil geen incasso’s ontvangen!!!

Ik wil af van vorderingen. M.i. heb ik nl. geen contract.

Swiss Dermocare
    Geachte mevr Custers,Uw lidmaatschap is geannuleerd per 17-8-2014. Het bedrag is voldaan en uw klantenkaart is bij deze gesloten.Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet,
    DebbieSwiss dermocare Nederland
    postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?