Klacht Swiss Dermocare: incasso-bedrijf wil geld van mij voor een product van Swiss Dermocare dat ik nooit gehad heb

Klachtnummer
# 76777
Gebruiker
maria
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb ooit een proeftubetje besteld voor €3,95. Dat heb ik ontvangen en betaald. Daarna kreeg ik een mail dat ik een tube zou krijgen en dat dat bedrag van mijn rekening zou worden afgeschreven. Ik heb toen via een inlog (mijn zgn. abonnement) opgezegd. Nooit meer iets van gehoord. Nu krijg ik vandaag via de post een brief van Alektum met een vordering voor de tube; of ik zsm € 80,74 over wil maken.
Ik heb nooit iets gehad en terecht want ik heb nooit ergens om gevraagd, maar wil geen incasso’s ontvangen!!!

Gewenste oplossing

Ik wil af van vorderingen. M.i. heb ik nl. geen contract.

1 reactie

  1. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    Geachte mevr Custers,Uw lidmaatschap is geannuleerd per 17-8-2014. Het bedrag is voldaan en uw klantenkaart is bij deze gesloten.Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet,
    DebbieSwiss dermocare Nederland
    postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen