Klacht Swiss Dermocare: Misleidende Firma

petrawil@gmail.com

Proefmonster bij swiss dermocare a`4,99 besteld van mijn rekening werd €4,99 afgeschreven. Daarna een pakket van Swiss Democare thuisgestuurd. Van bank werd € 79,99 afgeschreven tnv stichting foundation docdat. Ik heb het laten terugstorten op mijn bankrekening en daarna deze rekening geblokkeerd. Heb swiss dermocare gebeld maar geen gehoor en vaker gemaild en aangegeven dat ik hier nimmer om heb gevraagd, maar geen tegenbericht. Met verwijzing naar Consumentenrecht. Nu een rekening van Alektum incasso iov Premium Plus AG van € 121,92. Hoofdsom is €79,99, Rente €1,93, Administratie kosten €10 en daar boven op buitengerechtelijke kosten à € 30
Dit moet binnen 7 dagen bijgeschreven zijn tnv derdengelden Alektum Incasso. Bij gebreke wordt er een gerechtelijke procedure gestart.
Ik heb 2maal een klacht ingediend bij Swiss Dermocare en aangegeven geen zendingen te hebben ontvangen en hier ook geen verdere prijs op te stellen, maar heeft nog niet geholpen.

Ik wil de rekening van 79,99 niet betalen. En inmiddels is hier 30 euro buitenrechtelijke kosten bijgekomen en die wil ik ook niet betalen. Mocht deze 'pesterij' niet ophouden dan zal ik deze zaak in handen van onze rechtsbijstandsverzekering geven. Temeer daar en ongevraagde leveringen en afschrijvingen zijn gedaan door genoemde firma en dit bedrijf zich niet conformeert aan het Nederlandse Consumentenrecht.

Swiss Dermocare is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

petrawil@gmail.com
    Dit geschil in handen gegeven van onze rechtsbijstandverzekering. Dit mede daar de firma Swiss (of wat erachter zit) niet de moeite neemt om te reageren.
    petrawil@gmail.com
    rekening zal onder protest worden voldaan door ACMEA rechtsbijstand. Deze zullen de zaak verder met U/Client afhandelen.
    petrawil@gmail.com
    Tot op heden geen enkele reactie van genoemd bedrijf mogen krijgen. Hullen zich in stilzwijgen naar een gedane klacht. Zeer slechte zaak waar ik eenieder voor wil waarschuwen. Misleiding is hier aan de orde van de dag
    petrawil@gmail.com
    Deze klacht is helemaal niet afgehandeld maar door mijn rechtsbijstandverzekering in behandeling genomen. Deze firma reageert nergens op. ZEER SLECHTE ZAAK. MISLEIDING STAAT HOOG IN HUN VAANDEL !

petrawil@gmail.com

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?