Klacht Swiss Dermocare: Misleidende marketing, retourneren wordt te moeilijk gemaakt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 130718
Gebruiker
Toosje Treurniet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aanleiding: Misleidende advertentie waarbij gratis monster wordt beloofd voor alleen de verzendkosten, zonder duidelijke communicatie van welke overeenkomst je te wachten staat, nl. aankopen t.w.v. het twintigvoudige bedrag.
Gevolgen: Je ontvangt naast een minuscuul monstertje een 4x zo grote voorraad die je ofwel kunt terugsturen binnen 14 dagen op eigen kosten of kunt aanschaffen voor het twintigvoudige bedrag.
Mijn actie: binnen 3 (!) dagen terug gestuurd maar zo snel als het geld was afgeschreven, is het nog niet teruggestort.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug; 3x 3.95 euro verzendkosten.
Wil, zover er sprake is van een contract, van dit contract afzien met onmiddellijke ingang.
Wil dat u mijn gegevens uit al uw bestanden verwijdert, ten einde geen ongewenste communicatie van u of derden te ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Swiss Dermocare is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Toosje Treurniet
    Datum
    Ik heb geen enkele reactie ontvangen op mijn klacht, noch een bevestiging van ontvangst van de geretourneerde artikelen ontvangen en geen restitutie van het bedrag. Het zijn dus echt oplichters!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Toosje Treurniet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen