Klacht Swiss Dermocare: Misleidende marketing, retourneren wordt te moeilijk gemaakt

Toosje Treurniet

Aanleiding: Misleidende advertentie waarbij gratis monster wordt beloofd voor alleen de verzendkosten, zonder duidelijke communicatie van welke overeenkomst je te wachten staat, nl. aankopen t.w.v. het twintigvoudige bedrag.
Gevolgen: Je ontvangt naast een minuscuul monstertje een 4x zo grote voorraad die je ofwel kunt terugsturen binnen 14 dagen op eigen kosten of kunt aanschaffen voor het twintigvoudige bedrag.
Mijn actie: binnen 3 (!) dagen terug gestuurd maar zo snel als het geld was afgeschreven, is het nog niet teruggestort.

Ik wil mijn geld terug; 3x 3.95 euro verzendkosten.
Wil, zover er sprake is van een contract, van dit contract afzien met onmiddellijke ingang.
Wil dat u mijn gegevens uit al uw bestanden verwijdert, ten einde geen ongewenste communicatie van u of derden te ontvangen.

Swiss Dermocare is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Toosje Treurniet
    Ik heb geen enkele reactie ontvangen op mijn klacht, noch een bevestiging van ontvangst van de geretourneerde artikelen ontvangen en geen restitutie van het bedrag. Het zijn dus echt oplichters!!

Toosje Treurniet

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?