Opgelost door Swiss Dermocare: misleiding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 74100
Gebruiker
roxani
Datum
2 reacties

Details

Klacht

ze bieden een product gratis aan en dan krijg je een email dat je een automatische incasso hebt afgegeven en het doorlopend afgeschreven wordt. Je kan het opzeggen maar weet niet waar. ik wil geen abonnement. wil er zo snel mogelijk vanaf.

Gewenste oplossing

ik wil van dit contract af. Zo snel mogelijk. als ik dit had gewild had ik me vrijwillig opgegeven. Ik reageer op een gratis product die ik eerst mag uitproberen. Niet wetend dat er iets aan vast zit.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    Geachte mevrHierbij bevestigen wij u dat we uw lidmaatschap voor u beeindigd hebben.
    U ontvangt geen verdere zendingen meer.Het pakket wat u nu ontvangen heeft kunt u (zonder de proefverpakking) retour sturen aan;
    Postbus 1137, 3330 CC Zwijndrecht. Zodra het pakket hier ontvangen is en gecontroleerd is op volledigheid krijgt u hierover een mail.Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 085 -400 9090 ( op werkdagen van 8:00 uur t/m 21:00 uur ) Met vriendelijke groet,
    De Klantenservice
  2. Auteur
    roxani
    Datum
    bedankt dat niet aan een abonnement vast zit. Hier ben ik erg blij mee. Als ik iets bij u wil bestellen is het een losse bestelling. Al ben ik dan bang dat ik weer ergens aan vast zit. Beetje vertrouwen is wel weg. Tot zover bedankt.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen