Klacht Swiss Dermocare: Misleiding door proefzending

Neeltje

Doordat bij bestelling van een proefpakket wordt niet duidelijk ,dat maar 1 van de 3 tubetjes bij de proefzending behoren, later wordt er zonder toestemming 81,43 euro van je rekening afgeboekt, deze heb ik gestorneerd. Nu komt er een rekening van Alektum Premium Plus International AG wegens een achterstallige rekening.

Het annuleren van deze rekening Fact.nr CU00132931

Swiss Dermocare
    Beste Inge,

Uit onze administratie is gebleken dat we de betaling van uw pakket, welke verzonden is op 26-8-2014, nog niet hebben ontvangen. Tevens hebben wij het vervolgpakket wat bijgesloten was bij het introductiepakket bestaande uit (omschrijving) niet binnen de gestelde 2 weken na ontvangstdatum van u retour ontvangen.

Conform de actievoorwaarden, waarmee u gedurende het bestelproces akkoord bent gegaan, worden de kosten van de niet geretourneerde verpakkingen geïncasseerd. De kosten hiervan staan vermeld in de factuur, die u per e-mail heeft ontvangen. Deze actievoorwaarden staan tevens vermeld in de orderbevestigingsmail, de betaalbevestigsmail en in de verzendbevestigingsmail die naar het door u opgegeven e-mail adres gestuurd zijn. Daarnaast staan de actievoorwaarden vermeld op de factuur en de informatiefolder die in het ontvangen pakket zat.

Na het verstrijken van de retour periode hebben wij u 2 brieven en een e-mail ter herinnering gestuurd met betrekking tot deze nog openstaande factuur. Hierop hebben wij helaas geen reactie van u mogen ontvangen en hebben wij uw openstaande factuur overgedragen aan ons debiteurenbeheer Alektum.

Heeft u vragen rondom de betaling van deze factuur, dan kunt u contact opnemen met ons debiteurenbeheer Alektum via het telefoonnummer: 020-5106939 op werkdagen van 10.00 uur tot 17.00 uur.

Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost. Mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.

Debbie

Swiss Dermocare Postbus 1137 3330 CC Zwijndrecht 0900-86 58

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?