Opgelost door Swiss Dermocare: ongevraagde levering van swiss dermocare
Details
De klacht
Heb een proefmonster aangevraagd van jullie product maar wil hier verder niks mee doen,nu sturen jullie mij steeds een nieuwe levering die ik steeds weer terug moet sturen.de laatste zending heb ik op 17 april terug gestuurd kosten 2.56 .
Nu hebben jullie van mijn rekening 79.99 afgehaald op 22 april terwijl ik mijn pakket heb terug gestuurd ik heb mijn bank opdracht gegeven om het bedrag terug te boeken.
ik vind het raar dat dit zomaar kan ????
Bij deze heb ik jullie ook een mail gestuurd om mijn geen nieuwe zending meer te sturen,want ik wil dit product niet
De oplossing
Ik wil geen producten van jullie meer ontvangen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.