Opgelost door Swiss Dermocare: ongevraagde levering van swiss dermocare

Klazina

Heb een proefmonster aangevraagd van jullie product maar wil hier verder niks mee doen,nu sturen jullie mij steeds een nieuwe levering die ik steeds weer terug moet sturen.
de laatste zending heb ik op 17 april terug gestuurd kosten 2.56 .
Nu hebben jullie van mijn rekening 79.99 afgehaald op 22 april terwijl ik mijn pakket heb terug gestuurd ik heb mijn bank opdracht gegeven om het bedrag terug te boeken.
ik vind het raar dat dit zomaar kan ????
Bij deze heb ik jullie ook een mail gestuurd om mijn geen nieuwe zending meer te sturen,want ik wil dit product niet

Ik wil geen producten van jullie meer ontvangen.

Swiss Dermocare
    Geachte heer/mevrouw,Zodra u bij ons een bestelling plaatst ziet u onze voorwaarden. Deze dient u nogmaals aan te klikken bij het voltooien van de bestelling.
    Daarna krijgt u een orderbevestiging met hierin ook nogmaals onze voorwaarden.
    Ook ontvangt u via de mail een betaalbevestiging waar onze voorwaarden ook nogmaals instaan.
    In het pakket dat u heeft ontvangen van ons staat in de folder ook nogmaals dat als u niet verder wilt gaan met ons product dat u even contact met ons op dient te nemen.
    Hier onder nogmaals de voorwaarden:
    ActievoorwaardenActievoorwaarden Swiss DermoCare Anti-Aging V.I.P abonnement: U kunt zich twee weken lang overtuigen van de kwaliteit van onze producten, hiervoor betaalt u enkel de verzend- en verpakkingskosten van € 3,99. De leverdatum van uw proefpakket met daarin een tube van 10 ML Swiss DermoCare Anti-Aging wordt per e-mail gecommuniceerd en is tevens de ingangsdatum van de probeerperiode welke 14 dagen telt. Aan het einde van de probeerperiode ontvangt u automatisch de eerste kwartaalzending (bevat 2 tubes Swiss DermoCare Anti-Aging van 30ML t.w.v. € 100,-) voor slechts € 79.99. Wanneer u geen vervolgzending wenst te ontvangen kunt u onze klantenservice hiervan tijdens uw proefperiode op de hoogte stellen. Dit kan via onze website www.swissdermocare.com of tijdens kantooruren op 085-4009090. Tot wederopzegging geeft u Swiss DermoCare toestemming om bedragen voor geleverde goederen automatisch van uw rekening af te schrijven.U heeft intussen ook al contact via de mail gehad met onze klantenservice. uw lidmaatschap was tot dat op dat moment nog niet geannuleerd. dit is op 24-4-2014 hiervan heeft u ook nog een bevestiging gekregen.Graag zien wij de laatste betaling alsnog tegemoet.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice
    Klazina
    Ik heb mijn pakket terug gestuurd dd 17 april 2014 ik moest hier voor een bedrag van euro 2.56 betalen wat ik ook heel belachelijk vind dus voor zover ik het weet ben ik jullie niks meer verschuldig ik blijf het raar vinden als je een proefmonster aanvraagt dat je daarna zoveel problemen kan krijgen en dat voor een proef monster ????? bij deze bedankt voor het antwoorden Klazina Glasius.
    Swiss Dermocare
    Geachte mevrouw,Als u zoals in de voorwaarden staat, tijdig had opgezegd, hadden wij u geen vervolgpakket meer gestuurd.Het laaste pakket heeft u retour gestuurd naar ons, maar hebben wij nog niet mogen ontvangen.
    Wij gaan hierover contact opnemen met de post. Mochten wij nog vragen hebben, nemen wij even telefonisch contact met u op.Met vriendelijke groet,De klantenservice
    Klazina
    Ik ga er van uit dat het is op gelost ?????

Klazina

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?