Opgelost door Swiss Dermocare: ongevraagde toezending

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 48787
Gebruiker
M-J
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Had een poos geleden een sample aangevraagd, alleen verzendkosten. Krijg nu ongevraagd een zending en er wordt 79.99 van mijn rekening afgeschreven. Schandalig! Mijn bank opdracht gegeven het bedrag terug te boeken.

De oplossing

Mijn naam helemaal uit jullie bestand verwijderen!

2 reacties

  1. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Zodra u bij ons een bestelling plaatst ziet u onze voorwaarden. Deze dient u nogmaals aan te klikken bij het voltooien van de bestelling.
    Daarna krijgt u een orderbevestiging met hierin ook nogmaals onze voorwaarden.
    Ook ontvangt u via de mail een betaalbevestiging waar onze voorwaarden ook nogmaals instaan.
    In het pakket dat u heeft ontvangen van ons staat in de folder ook nogmaals dat als u niet verder wilt gaan met ons product dat u even contact met ons op dient te nemen.
    Hier onder nogmaals de voorwaarden:
    ActievoorwaardenActievoorwaarden Swiss DermoCare Anti-Aging V.I.P abonnement: U kunt zich twee weken lang overtuigen van de kwaliteit van onze producten, hiervoor betaalt u enkel de verzend- en verpakkingskosten van € 3,99. De leverdatum van uw proefpakket met daarin een tube van 10 ML Swiss DermoCare Anti-Aging wordt per e-mail gecommuniceerd en is tevens de ingangsdatum van de probeerperiode welke 14 dagen telt. Aan het einde van de probeerperiode ontvangt u automatisch de eerste kwartaalzending (bevat 2 tubes Swiss DermoCare Anti-Aging van 30ML t.w.v. € 100,-) voor slechts € 79.99. Wanneer u geen vervolgzending wenst te ontvangen kunt u onze klantenservice hiervan tijdens uw proefperiode op de hoogte stellen. Dit kan via onze website www.swissdermocare.com of tijdens kantooruren op 085-4009090. Tot wederopzegging geeft u Swiss DermoCare toestemming om bedragen voor geleverde goederen automatisch van uw rekening af te schrijven.Wij hebben per 28-1-2014 het lidmaatschap beëindigd.
    U heeft hiervan ook nog een bevestigingsmail ontvangen.
    Volgens onze administratie heeft u de betaling gestorneerd maar tot op heden hebben wij nog geen pakket retour ontvangen van u.
    Graag zien wij alsnog het pakket retour.
    U kunt het pakket retourneren naar:
    postbus 1137
    3330 CC ZwijndrechtMet vriendelijke groet,
    Klantenservice
  2. Auteur
    M-J
    Datum
    Het pakket is reeds lang retour gestuurd. Vlak na het indienen van de klacht heb ik "retour afzender" gezet op het pakket en in de brievenbus gedaan. Ik hoop maar dat dit naar de juiste postbus is gegaan.
    Ik hoop verder van Swiss Dermocare NIETS meer te vernemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M-J
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen