Klacht Swiss Dermocare: Ongewenst abonnement, incasso en aanmaningen!!!

Lies

Proefpakket aangevraagd bij Swiss dermo care. Betaald op 03-11-2014 euro 4.99 en proefpakket ontvangen. Daarna niets meer ontvangen, maar wel 05-12-2014 euro 79.99 afgeschreven van mijn bankrekening!! Dit bedrag gestorneerd en direct ongewenst "abonnement" opgezegd. Moet ik dus 79.99 betalen voor iets wat is niet ontvangen heb? Maar het wordt nog gekker, heb 23-01-2015 twee aanmaningen ontvangen d.d. 20-01-2015 met 2 verschillende factuurnummers ( SON00182186-R1 ad. euro 81.15 en SON00193771-1 ad. euro 80.94 ) en 2 verschillende bedragen. Dat zou dus betekenen dat ik inmiddels 2 niet ontvangen zendingen moet betalen.!!!

Beleefd maar dringend verzoek om te stoppen met facturen te sturen c.q te innen!
Helaas kan ik geen paketten retour zenden, want ik heb na het proefpakket nooit meer iets ontvangen van Swiss Dermocare!!! Ik wens geheel uit uw bestanden en administratie te worden verwijderd!!

Swiss Dermocare
    Geachte mevr de Ruiter,Wij vinden het jammer om te horen dat u besloten heeft niet verder te gaan met Smoking Nova Nederland,Uit onze administratie blijkt dat de 2 toegevoegde verpakkingen die met het probeer pakket zijn meegestuurd op 4-11-2014 niet binnen de gestelde 2 weken na ontvangstdatum geretourneerd zijn. Ook het tweede pakket welke verzonden is op 25-11-2014 is niet retour gekomen en hier hebben wij geen betaling van ontvangen.Conform de actievoorwaarden waarmee u gedurende het bestelproces akkoord bent gegaan worden de kosten
    van de toegevoegde niet geretourneerde verpakkingen geïncasseerd. Deze actievoorwaarden zijn tevens vermeld in de orderbevestingsmail, de betaalbevestingsmail, en de verzendbevestigingsmail
    die naar het door u opgegeven email adres gestuurd zijn.
    Daarnaast zijn de actievoorwaarden vermeld op de factuur en de informatiefolder die in het ontvangen pakket zat.
    De actievoorwaarden zijn ook als bijlage van deze mail toegevoegd. Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet,
    DebbieSmoking Nova Nederland
    postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?