Klacht Swiss Dermocare: ongewenst pakketten ontvangen

Klachtnummer
# 109854
Gebruiker
Irene
Datum
1 reactie

Details

De klacht

tot mijn zeer grote verbazing ontvang ik pakketten met twee tubes crème, lijkend op een reclame-actie en zo heb ik deze tubes ook beschouwd. Pas nu ontdek ik dat er al 4 keer 79.99 euro van mijn rekening is geschreven (dat ik dit nu pas zie is natuurlijk mijn eigen nalatigheid).
Schandalig, ik zie in de klachtenlijst dat ik niet de enige ben. Ik ontvang geen mails van jullie, geen klantenkaart, geen berichten in wat voor vorm dan ook. Inmiddels heb ik de machtiging geblokkeerd en heb inmiddels contact opgenomen met de consumentenbond.
Ik ga er van uit dat jullie mijn "lidmaatschap' met onmiddellijke ingang stopzetten.

De oplossing

onmiddellijke stopzetting van incasso en geen ongewenste pakken meer aan mij toesturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Swiss Dermocare
    Datum
    Beste Irene,

    Wij hopen dat uw klacht inmiddels naar wens is afgehandeld, En de onduidelijkheden voor u hebben opgelost.

    Mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    Laurens

    Swiss Dermocare
    postbus 1137
    3330 CC Zwijdrecht
    085 - 4009090

Ook een klacht indienen over Swiss Dermocare?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen